Tuesday, November 25, 2008

Akhirnya...

Sebelum ni asyik baca blog orang je... ari ni terbuka hati nak buat blog sendiri. Terima kasih pada zila sebab buka pintu hati nie untuk memblogkan diri sendiri.. Terfikir plak apa aku nak citer dalam blog nie... Harap2 blog nie dapat aku luahkan rasa apa yang terpendam dalam hati.. Doa2la aku tak hangat2 taik ayam... bak kata my beloved husband mazri.

Esok nak ke KL, lemahnya rasa... nasib baikla pikir kerja.. kang melawan tak nak pegi... apa plak kata boss.. sian amsyar nak kena tinggal.. walaupun balik hari.. ntah2 balik malam lagi. Yg penting tak nak pakai duit sendiri.. sekarang nak claim bukan senang.. pakai duit petty cash je la.. coding untuk pinjaman sektor niaga pun aku tak usik ari nie.. malas.. mood nak buat coding takde... nak g sana pun saper nak hantar.... lesen ada tapi takut nak bawak..
yela start dapat lesen sampai sekarang bole kire baper kali aku pegang stereng kete tue...
asyik kena marah je kalo my hubby ajar.. semua tak kena.. yela kereta iswara tue dahla manual.. tak power stereng plak tue..clucth jauh kedalam.. dahla aku ni jenis rendah.. kete wira company penah bawak sekali... terus bawak g bandar... biasala baru belajar... time kena traffic light merah... enjin mesti mati time nak gerak... membe sebelah dah malu... langsung tak kasik bawa lagi... sekarang takut nak bawak kete sape yang salah... aku juga..

No comments:

Post a Comment