Tuesday, February 10, 2009

..:: On the Road ::..

cam biasa aku kat site ari nie.. kat graha maju.. dah nak sampai nengok banyak polis.. apasal agaknye.. kete dah bersusun.. ooo.. jalan tutup.. ari nie ada road tour di langkawi.. patutla kete bersusun dia dah tutup jalan... berpusing jugala org yang nak ke graha maju... makcik2 kat opis nie bising cakap tak de inform pun nak tutup jalan dah payah nak parking... aku plak my hubby turunkan kat tepi jalan.. so jalan le kaki ke bangunan graha maju tue.. selalu sampai depan tangga...

citer pasal tutup jalan nie.. aku g melaka raya semalam nak tukar pakej digi.. jalan kat situ rupanya dah bertukar.. asal le org melaka nie suke tukar2 jalan.. patutla sedara aku ada bagitau.. sekali balik kampung jalan dah tukar.. lain kali balik tukar lagi... puas jugakla nak berpusing nak pergi ke digi centre tue... jalan jem toksah cakap... yela melaka raya tue antara jalan yang sibuk... cam biasala.. membebel jela driver...

yang digi nie pun satu.. dah le org panas2 dalam kete.. proses nak tukar sub line kepada main line (tukar my hubby jadi main line so dia kena bayar rm50 aku kena rm30 jela).. tapi pakai digi nie memang puas hati.. rasanya banyak dah aku call.. tapi kekadang tak sampai pun rm50 (dulu aku main line)... sekarang nie nak tukar sebab company ada bagi no 019.. so free call opismate.. company akan bayar rm51 je maksima sebulan... so takkan aku nak pakai sampai rm100 sebulan... tue yg tukar tue... nak buang no digi sayang plak.. tak nak pakai no company rugila aku... hehheehhe

tapi yang sakit hatinye dia kate nak off no digi dalam dua jab... tengok2 sampai malam pun tak onkan lagi.. phonela cs digi.. katenya ada sistem problem.. maybe 48 hour... hai masakla my hubby and my sister.. kiteorg semua pakai line sama..hah cakap pasal nie.. ada sape2 nak jual handset murah.. rm50..

No comments:

Post a Comment