Thursday, July 16, 2009

..:: Guard Oh Guard::..

Di satu pagi yang hening seperti biasa aku datang ke tempat kerja bersam suami tersayang dengan menaiki mbb kesayangan.. hehhehehe... kereta yang seusia ngan perkahwinan aku tue... sesampai di depan pintu masuk bangunan ***.. cam biasa aku akan minta maaf dgn my hubby sambil menunggu nafkah zahir.. rm 10 satu hari hehehhe.. walaupun aku keje.. nafkah tetap nafkah.. betul tak?

dengan senyum aku kuar kite untuk memulakan kerja degn hati yg gembira.. tup tetiba di sound oleh sorang mak guard yang bad mood.. gaduh ngan laki dia kot kat rumah.. boleh dia kate terhengeh2.. buat apa lama2 kat dalam kete tue.. aduiiiiiii ai... hilang mood aku.. bukannye lama.. turun kete je pun.. pepagi lagi.. bukan ada kete lain.. kot2 kete aku tue ada halang kete lain ye juga nak marah.. bo**hnye mak guard.. pepagi bad mood lak.. lepas nie ko dah kena black list la ngan aku... lambaila ko tangan.. tak hingin de aku nak lambai... my hubby pun aku tak bagi lambai.. lambai le ko sesorang.. opis mate semua aku citer perangai dia.. biar semua org tahu...

moral of the story : tak profesional sungguh mak guard itu.. masalah rumah bawa ke tempat keje..

No comments:

Post a Comment