Wednesday, January 21, 2009

..:: Three Days ::..

Pening.. dan sangat pening kepala.. aku di tugaskan untuk ganti tempat zai buat sementara waktu utk handle sistem akaun dan HR.. pergh dengan tak tahu apa2 aku kena duduk situ.. so mmg harap bantuan dari orang asal... guna ym.. semua benda nak kena tanya... terasa betapa bangangnye diri nie... setakat sket2 bolela... agak2 nak klik apa.. tapi bab kenapa jadik camne... sepatutnye data kuar macam nie... bukan macam nie... nie yg aku tak reti... godek2 sendiri.. tanya2 sket kat user.. tapi sampai bila... problem bertambah..

syarikat air bagi tempoh sampai hujung bulan nie nak settlekan... harap maaf aku mmg tak yakin bole... semua baru bagi aku... tapi aku akan cuba sebaik mungkin... risaunye kalo maintenance tak dapat sebab user tak yakin dapat solvekan problem tanpa bantuan programmer asal... memang programmer tue membe2 tapi.. nie soal business..

Business is business..

No comments:

Post a Comment