Sunday, December 21, 2008

..: air cond

Sen-Q.. ada buat promotion.. kena habiskan point sebelum 31/12/2008... rugi ni kalo tak habiskan... dalam hati minta2la dapat beli air-cond.. hhehehe... lepas pegi makan nasik minyak rumah Kak Bi, ajakla pergi Sen-Q batu berendam, kat semabok nie tak best... barang pun cam tak banyak... hubby tak tau niat dalam hati nie...

sampai je kat sen-Q, aku terus gi kat bahagian air-cond buat2la tanya kat promoter tue... hubby nampak je aku ke situ.. dia cepat2 pegi tempat lain... marahla tue.. aku cakap aku tanya je.. yela.. bukannye nak beli pun air-cond tue.. tanya je.. (dalam hati nak sebenarnya).. aku pun ikutkatla dia..tengok barang2 yang boleh ditebus dgn point yang di kumpul... di nak cari cukur janggut yg letrik.. tapi takde.. yg guna bateri adalah.. dia tak nak.. so dah akde.. aku ajakla dia balik... bukan nak beli apa pun... tetiba..jeng..jeng..jeng.. dia tanye pada promoter tu.. bole tak amik installment tanpa guna kad kredit... wah dalam hati aku ada can nak dapat air-cond nie...

guna aeon.. tapi promoter tue kata ada interest.. so dia suruh guna kad kredit ambank.. setelah diterangkan prosidur my hubby setuju juga... guna kad kredit tapi kitorg amik rm1000 + rm119 untuk tambah warranty selama 5 tahun... balance rm244 byr cash... nak kurangkan beban hutang bulanan.. takpela.. aku pun tak tau setiap kali beli barang aku ngan hubby suka beli kat senQ.. sejak dari belum kawin lagi.. puas hati kot dgn perkhidmatan dia.. naper tak nak amik court mammoth.. ntah memang tak minat beli barang kat situ...

yeyeye.. hari nie pasang air-cond.. yeyeye ... amsyar lepas nie kite tido nyaman.... hehehehhe

No comments:

Post a Comment