Wednesday, December 10, 2008

Bisnes...bisnes...

Alhamdulillah... niat aku untuk memulakan bisnes secara kecil-kecilan berjaya juga di mulakan pada 10/12/2008 bermodalkan rm190.10 dengan menggunakan citibank credit card suami aku, aku telah membeli 9 jenis tudung yang terdiri daripada tudung permata KLCC,tudung permata juntai, tudung permata air mata, tudung permata air mata duyung dan tudung permata lipan.. Ya Allah jadikan ini salah satu punca rezeki ku yang halal dan berkat serta berjaya membantu hambamu ini meneruskan kehidupan....

Tudung ini hanya sample yang aku gunakan untuk dapatkan lebih banyak tempahan.. aku pun tak ambil untung yang banyak.. paham keadaan sekarang... orang cari pun bukan yang mahal... asalkan dapat jual... saper2 yang berminat bolelah hubungi saya(juejune@gmail.com).

Bisnes dah mula nak jalan.. abis kerja?? kerja tetap juga diteruskan... aku dah lama tak usik programming untuk bahagian pinjaman kpd nie... nasib baik ada aidey.. ehhehhe.. at least anmpak sket ada progress dalam projek ni.. nak harapkan aku je.. hmmmm... susahla... hati dah takde kat sini... nak pindah tempat lain... tanya progress tempat baru .. jawapan sama juga.. tunggu board meeting... tunggu lagi... :(

Hari Raya Korban.... tahun ini aku niat untuk mengerjakan korban... amsyar plak orang kata tak bole korban selagi belum di aqikah... so mama dan abah pun amik sebahagian untuk aqikahkan amsyar... semoga amyar dimudahkan perjalanan di kemudian hari.. amin. Terima kasih pada tok su amsyar sudi mengelola majlis korban dan aqiqah ni.. dan tok ki amsyar yang banyak membantu kos perbelanjaan untuk majlis amsyar... insyaallah kalau ada rezeki lagi kite boleh buat pada tahun hadapan...

No comments:

Post a Comment